گزارش تصویری غرفه اندیشکده در نمایشگاه کتاب تهران

سرانجام پرونده سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم بسته شد و نمایشگاه امسال هم با تمامی ضعف ها و قوت هایش به کار خود پایان داد.

اندیشکده روابط بین الملل: در رویداد امسال، اندیشکده روابط بین الملل اولین حضور خود در نمایشگاه کتاب را تجربه کرد و به عنوان نشری تخصصی  با حضور در بخش ناشران دانشگاهی، 40 عنوان از 120 عنوان کتاب  را در معرض عموم قرار داد. طی این مدت غرفه اندیشکده پذیرای عزیزان زیادی از اقصی نقاط کشور از جمله قم، اردبیل، آذربایجان ها، مازندران، گیلان، سیستان، خوزستان، اصفهان، کردستان، قزوین، لرستان و … بود که اکثر آنها از مخاطبان قدیمی اندیشکده بودند و پس از مدتها ارتباط تلفنی و مجازی، فرصت دیدار حضوری دوستان هم فراهم شد.

در نمایشگاه امسال، اندیشکده دو رویداد اختصاصی برگزار کرد و در 20 اردیبهشت ماه در نخستین ساعت های شروع به کار نمایشگاه، با حضور آقای دکتر پورطالب نویسنده کتاب خانواده و سواد مجازی، از چاپ دوم این کتاب رونمایی و کارگاهی با همین موضوع توسط ایشان برگزار شد. در 22 اردیبهشت ماه هم با حضور آقای دکتر محرابی کارگاه دیگری با عنوان نویسندگی خلاق برگزار شد که خوشبختانه هر دو برنامه مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در گزارشی تصویری از غرفه اندیشکده در نمایشگاه کتاب ارایه می شود.

 

 

درباره نویسنده

سید عبدالمجید زواری

مدیر اندیشکده روابط بین الملل

خبرنامه اندیشکده روابط بین الملل

با تکمیل فرم زیر،از دست اول ترین اخبار روز دنیا مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دسترسی به به محصولات ویژه سایت
  • تخفیف در کلیه دوره ها
  • دریافت پشتیبانی برای محصولات
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه کاربران

جدید ترین محصولات

سبد خرید